Opdateret 1/4

Kære kunde,

I takt med at coronavirus/COVID-19 har sat dagsordenen i Danmark, kan der opstå forskellige spørgsmål til, hvordan ILVA håndterer situationen i forhold til eksempelvis levering af varer, håndteringen af situationen i vores bolighuse eller lignende.

Som udgangspunkt holder vores bolighuse åbent, og driften hos vores lagre og transportører fortsætter også som normalt.

På grund af Corona-situationen, oplever vi større pres på vores leveringskapaciteter end tidligere. Det kan betyde, at der kan forekomme postnumre, hvor det først er muligt at få leveret varerne til kantsten og med indbæring i ugen efter påske, selvom varen er på lager.

Situationen kan ændre sig, og vi vil naturligvis melde nyt ud her, såfremt der kommer ændringer til ILVAs normale drift, som kan få betydning for dig som kunde. Hvis dine igangværende ordrer hos ILVA bliver berørt af disse ændringer, vil vi desuden kontakte dig direkte med nærmere information herom.

For at minimere risikoen for smitte er alle ansatte hos ILVA instrueret i at følge de generelle råd og anvisninger fra Sundhedsstyrelsen, og alle ansatte vil løbende modtage nyeste informationer og vejledninger til at minimere smitterisikoen.

Det betyder blandt andet, at ILVA har lavet følgende tiltag:

Tiltag i bolighuse:

  • Alle medarbejdere er opmærksomme på at opretholde en høj grad af hygiejne og der er opsat beholdere med håndsprit de nødvendige steder
  • Hos ILVA sikrer vi i videst muligt omfang tilgængelighed til vand og sæbe og/eller håndsprit i vores bolighuse.
  • Medarbejderne i vores bolighuse er instrueret i at holde minimum 2 meters afstand til kunder og kolleger
  • Vores medarbejdere vil hjælpe til med, at alle holder behørig afstand – også i købssituationer.
  • Hos ILVA opfordrer vi til, at kunder betaler med kort i stedet for kontanter.

Tiltag i forbindelse med levering

  • Chauffører som leverer varer til vores kunder anvender håndsprit mellem hvert stop på deres rute, ligesom de er instrueret i at holde minimum 2 meters afstand til alle medlemmer af husstanden i forbindelse med levering og eventuel indbæring af møbler.
  • Har du bestilt levering med indbæring, og ønsker du, at chaufføren kun leverer dine varer udenfor din bopæl, kan du aftale dette med chaufføren, når du bliver ringet op ca. 30-45 minutter inden leveringen finder sted. Vores chauffører overholder alle retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen.
  • Såfremt en kunde informerer om, at de er i karantæne eller er smittet med coronavirus/COVID-19, vil leveringen kun blive gennemført som en kantstenslevering. Alternativt afbrydes leveringen, hvis kunden ikke kan acceptere kantstenslevering.
  • Hos ILVA passer vi på vores kunder og hinanden.

Med venlig hilsen // ILVA

Sidst sete

{{ctrl.translation.siteSearchShowing}} {{ctrl.slideIndex + 1}} {{ctrl.translation.siteSearchOf}} {{ctrl.slideCount}}