E-commerce
I ILVAs E-commerce afdeling er teamet ansvarlig for, at vores hjemmeside ilva.dk, og al vores online markedsføring, bliver udviklet og følger med tiden. Det er alt fra koordinering og opsætning, til grafisk design, til indhold og sociale medier, og ikke mindst evaluering af digitale marketing indsatser.
Hvad udfordrer dig mest i dagligdagen?
ILVAs E-business afdeling er sammensat af en række specialister, der er med til at drive ILVA i den rigtige retning. Én af vores specialister er Claus, der sidder med ansvar for digital markedsføring og annoncering. Claus nyder at være en del af en organisation, der tør tage chancer og ser muligheder i fremtiden:
”Hos ILVA er vi med helt fremme og træder ny grund hele tiden. I mit arbejde er det ikke nok at læse op på, hvordan opgaverne skal løses, det nødvendigt at læse op på sagerne og derefter tænke løsningerne ind i en specifik ILVA-sammenhæng, der passer til vores brand og sikrer, at vi ikke bare gør tingene godt nok – men bedst. Dét er en fed udfordring, der gør det sjovt at gå på arbejde”, siger Claus.
Hvad gør du for at opnå succes i dit arbejde?
Samarbejdet med kollegaerne en vigtig faktor for at lykkes med at komme i mål med alle opgaver på en tilfredsstillende måde. Også her er sparring på tværs af opgaver essentielt for at få succes med sit arbejde.
”For mig betyder det meget, at vi i teamet kan rykke på nogle ting sammen og i fællesskab skabe nogle sejre – både personligt og for ILVA”, slutter Claus.
Hvad er fedt ved at arbejde hos ILVA?
Hos ILVA tror vi på vores medarbejdere. Vi tror på, når vi lægger beslutningskraften ud til vores medarbejdere, så styrker vi både vores forretnings og vores medarbejderes udvikling:
”Det fedeste er helt klart, at jeg har så meget ansvar, som jeg har. Jeg får lov at prøve en hel masse af, så jeg hele tiden kan udvikle mig og samtidig gøre både mig selv og ILVA bedre på mine ansvarsområder”, forklarer Emilie.
Beslutningskraft er en stor del af ILVA kulturen, som er essentiel i alt hvad vi laver, om det er på hovedkontoret, lageret i Vejle eller bolighusene. For at sikrer vores kultur lever i organisationen har hver afdeling en kulturansvarlig. I E-business er det Emilie, og hun lægger stor energi i at forbedre og fokusere på at blive ét stærkt samlet team:
”At være kulturansvarlig indebærer selvfølgelig, at vi får skabt en bedre kultur rundt i hele organisationen. For mig er det vigtigt at vi, i vores afdeling, dygtiggør os hele tiden, så vi sikrer en god kultur – og ikke mindst at vi tager den med, på tværs af hele organisationen”, siger Emilie.
Hvad fortæller du din nabo om ILVA som arbejdsplads?
I ILVA er vi på en spændende rejse, hvor der hele tiden sker nyt og vi er blevet stærkere som ét team. Emilie udtaler: ”Vi er blevet rigtig gode til at stå sammen, og vi har et super fedt arbejdsmiljø. Mine kollegaer er meget snakkesalige, og vi kan både snakke arbejdsrelateret og privat. Folk er generelt meget åbne overfor hinanden”, siger Emilie.