Kundeservice
I ILVAs kundeserviceafdeling sidder der et stort team klar hver dag til at give alle vores kunder der ringer eller skriver ind til os, en professionel og femstjernet serviceoplevelse. Vores kundeservice supportere håndtere alt fra ændringer til ordre, koordinering med transportfirma, til reklamationsbehandling og meget mere. Alt sammen løser de i kundens sted.
Hvad oplever du, at ILVA er god til at gøre for sine medarbejdere?
I ILVA er det vigtigt for os, at vores medarbejderne har det godt og trives, og at der er mulighed for at gå til sin nærmeste leder. Hos ILVA tror vi på, at godt samarbejde mellem kollegaer og ledere er vejen frem og gør os til en endnu bedre arbejdsplads.
”Min nærmeste leder er meget opmærksom på, hvordan vi i teamet har det, og forsøger at ”passe på” os, også selvom det kan være svært at tilgodese alle. Ledelsen er meget opmærksom og hjælpsom, og så er de meget fleksible – det synes jeg er rigtig rart. Det er både fra ILVAs side men også fra kollegaernes side, at vi hjælper hinanden, og vi også har lyst til at mødes uden for arbejde” siger Mia.
Hvordan får man succes i jobbet?
Som en del af ILVAs kundeserviceteam møder du, sammen med dine kollegaer, vores kunder telefonisk og yder dem support før, under og efter deres køb. Hvert møde er forskellig, og netop derfor har vi kun én leveregel i ILVA, og det er, at vi sætter os i kundens sted hver gang-
”I mit job som kundeservicemedarbejder, får man succes ved at være tålmodig. Man skal kunne sætte sig i kundens sted, for hvis folk godt kan høre, at du forstår dem, så plejer de tit at have en større forståelse. Og så skal man være god til at kommunikere og have fokus på det – det er den bedste vej til succes” siger Mia.