Kurv
Kurv

Kundeservice

I ILVAs kundeserviceafdeling sidder der et stort team klar hver dag til at give alle vores kunder der ringer eller skriver ind til os, en professionel og femstjernet serviceoplevelse. Vores kundeservice supportere håndtere alt fra ændringer til ordre, koordinering med transportfirma, til reklamationsbehandling og meget mere. Alt sammen løser de i kundens sted.

     

Hvad er fedt ved at arbejde hos ILVA?

Hos ILVAs kundeservice er alle dage forskellige, og her har man altid mange bolde i luften. En stor del af arbejdet i kundeservice handler om at give kunderne en god oplevelse samt sørge for, at de får den hjælp, de skal bruge, når de handler på hjemmesiden eller har spørgsmål til eksempelvis produkter eller levering.

”Jeg kan godt lide mit arbejde, da der hele tiden sker nye ting, når man arbejder med kundeservice. Jeg skal også sørge for, at mine medarbejdere er glade og trives i deres job. Og så er der også nogle kunder der skal blive glade, hvor vi skal forsøge at imødekomme dem. Derudover har jeg de almindelige rutineopgaver. Det er næsten som en anden familie herude, hvor der nogle gange kommer nogle nye ind i familien, og de er selvfølgelig også velkomne”, siger Mona.

Hvad oplever du, at ILVA er god til at gøre for sine medarbejdere?

”Jeg synes, at ILVA gør plads til alle. Jeg synes vi favner meget bredt – og hjælper mange til et job, fordi der er mange forskellige slags mennesker, der kan arbejde hos ILVA – om man så er i butik, kundeservice, hovedkontor eller en lagermedarbejder, så er der plads til dem. Det synes jeg er fedt. Og så synes jeg, at det er vigtigt at anerkende sine medarbejdere, hvilket jeg selv har meget fokus på”, siger Mona.

     

     

Hvad kan du bedst lide ved dit arbejde?

For nogle er en hverdag med masser af struktur at foretrække. For andre er en dynamisk hverdag, hvor man ikke ved, hvad der venter én meget bedre. Morten, der arbejder i ILVAs kundeservice, foretrækker den varierende hverdag, hvor opgaver og tempo kan skifte fra dag til dag.

”Jeg holder meget af variationen i mit arbejde. Det, at jeg møder ind og ikke ved, hvad der kommer til at ske den pågældende dag. Det kan være, at jeg kommer ind til en stille og rolig dag, og næste dag kan der være travlt over hele linjen”, siger Morten.

Hvordan skiller ILVA sig ud som arbejdsplads?

”Jeg synes, at der er gode initiativer for medarbejderne. Personaleforeningen har det været gode til at lave arrangementer, hvor man kan være sammen med sine kollegaer på tværs af afdelinger. Det plejer at være super hyggeligt, og stemningen er altid god. Hos ILVA er vi også gode til at være samlet om én kultur, og det er vigtigt. Bare det at man husker at sige hej og godmorgen til hinanden på gangen, det er med til at skabe sammenhold”, siger Morten.

     

     

Hvad oplever du, at ILVA er god til at gøre for sine medarbejdere?

I ILVA er det vigtigt for os, at vores medarbejderne har det godt og trives, og at der er mulighed for at gå til sin nærmeste leder. Hos ILVA tror vi på, at godt samarbejde mellem kollegaer og ledere er vejen frem og gør os til en endnu bedre arbejdsplads.

”Min nærmeste leder er meget opmærksom på, hvordan vi i teamet har det, og forsøger at ”passe på” os, også selvom det kan være svært at tilgodese alle. Ledelsen er meget opmærksom og hjælpsom, og så er de meget fleksible – det synes jeg er rigtig rart. Det er både fra ILVAs side men også fra kollegaernes side, at vi hjælper hinanden, og vi også har lyst til at mødes uden for arbejde” siger Mia.

Hvordan får man succes i jobbet?

Som en del af ILVAs kundeserviceteam møder du, sammen med dine kollegaer, vores kunder telefonisk og yder dem support før, under og efter deres køb. Hvert møde er forskellig, og netop derfor har vi kun én leveregel i ILVA, og det er, at vi sætter os i kundens sted hver gang-

”I mit job som kundeservicemedarbejder, får man succes ved at være tålmodig. Man skal kunne sætte sig i kundens sted, for hvis folk godt kan høre, at du forstår dem, så plejer de tit at have en større forståelse. Og så skal man være god til at kommunikere og have fokus på det – det er den bedste vej til succes” siger Mia.

     

Du kan finde alle vores ledige stillinger ved at trykke her 

     

    

      

Loading...